۲ هزارو ٤٤٦ اثر به جشنواره ملی عکس مازندران ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۴۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین بخشی دبیر جشنواره ملی عکس مازندران گفت: دو هزار و ٤٤٦ اثر به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ٧٩ اثر با رای داوران به عنوان برگزیده به نمایشگاه و مسابقه راه پیدا کردند که در کتاب جشنواره به چاپ می‌رسد.

وی افزود:آداب، رسوم، آیین ها، چشم انداز‌های شهری (بازار‌های سنتی، صنایع دستی و پیشه ها)، محیط زیست، اماکن تاریخی و چشم انداز‌های طبیعی، پنج محور این جشنواره ملی است.

دبیر جشنواره ملی عکس مازندران گفت: شناسایی نقاط زیبا، یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس مازندران بود که بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته و جامعه آماری که در اختتامیه به صورت نموداری، به مشاهده عموم در می‌آید، یک دوم آثار دریافتی در زمینه چشم انداز‌های طبیعی بود.

وی افزود: این آثار فقط به عکاسان مازندرانی، مربوط نمی‌شود بلکه از نقاط مختلف کشور نظیر مشهد، شیراز، بندرعباس، اهواز و استان‌های دیگر، عکس مربوط به این دیار، فرستاده شد.

بخشی گفت:مکان برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس مازندران، موزه گالری دیدی ایزد شهر، است که نمایشگاه آثار منتخبان از هفتم دی ماه جهت بازدید هنرمندان و علاقه‌مندان برپا می‌شود.

وی افزود: نخستین جشنواره ملی عکس مازندران به عنوان یک رویداد مهم هنری هفتم دی ماه افتتاح و چهارده دی ماه به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها