"گزارش خبرگزاری بسیج" از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه/6
امیری هرچه به پایان فصل پاییز نزدیک می‌شویم، هوا سردتر و زندگی در چادر‌ها سخت می‌شود. مسئولین هرچه سریعتر باید تدابیری را برای تسریع در ساخت و ساز بیاندیشند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، محمد امیری یکی از افراد زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در خصوص شرایط طاقت فرسا زندگی در چادر‌ها اظهار داشت: هرچه به پایان فصل پاییز نزدیک می‌شویم، هوا سردتر و زندگی در چادر‌ها سخت می‌شود. مسئولین هرچه سریعتر باید تدابیری را برای تسریع در ساخت و ساز بیاندیشند چراکه چادر یا کانکس برای زنان و بچه‌ها و افراد کهن سال شرایط سختی را به دنبال دارد و در این شرایط زندگی کردن موقتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در مناطق زلزله زده بیشتر شده است افزود: متاسفانه برق‌های منطقه هنوز به شرایط پایدار خود نرسیده اند و بعضا دیده شده که قطع می‌شوند. این در حالی است که روز‌ها کوتاه اند و شب‌ها طولانی و نیاز به روشنایی بیشتر از قبل احساس می‌شود.

امیری عنوان کرد: وسایل و امکانات به اندازه کافی از شهر‌های مختلف ایران به مناطق زلزله زده فرستاده می‌شود، اما توزیع آن‌ها نا بسامان است. به عنوان مثال اگر کسی چراغ نفتی در چادر هایش استفاده می‌کند نفت نیاز دارد، هر زمان که نفت تمام می‌شود مردم سرگردان خواهند بود و برای گرفتن نفت و امکانات مورد نیاز با مشکل مواجه اند.
ارسال نظرات