رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان :

خداباوری، اطاعت و عبادت مومن باید با آگاهی همراه باشد

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان، آزادی، استقلال و اقتدار را لازمه تشکیل حکومت الهی دانست و گفت: خداباوری، اطاعت و عبادت مومن باید با آگاهی و بصیرت همراه باشد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۶۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد برزگرپور اعتقاد به خدا، اطاعت و عبادت پروردگار را بهترین راه تقویت و حفظ دین مبین اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: خداباوری، اطاعت و عبادت مومن باید با آگاهی و بصیرت همراه باشد.


وی به آیه «بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین»، اشاره داشت و افزود: با تدبر در این آیه درمی یابیم که مومن باید خداوند را باور داشته باشد و پروردگار را اطاعت و عبادت کند چرا که در ذخیره الهی برای انسان‌ها خداوند بهتر است، البته اگر مومن باشند.


رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان، آزادی، استقلال و اقتدار را لازمه تشکیل حکومت الهی دانست و افزود: بشر به دنبال دست یافتن به این سه واژه است و امام زمان(عج) می تواند حکومت سالم را در جهان تشکیل دهند.


حجت الاسلام برزگرپور به اهمیت حفظ اصالت های دینی در عصر غیبت اشاره داشت و تصریح کرد: باور و اعتقاد به توحید، معاد، نبوت، امامت و عدل به عنوان اصالت های دینی در وجود هر انسانی باید حفظ و تقویت شود و ضعف این اصالت ها توفیق منتظر واقعی فرج بودن را از انسان سلب می کند.


وی تاکید کرد: حفظ و تقویت اصالت های دینی در عصر غیبت به عنوان مهمترین شاخصه‌های مهم منتظران واقعی سبب می‌شود که افراد منتظر، تسلیم غیرخدا نشوند و از عرفان‌های نوظهور دوری کنند .


رییس بسیج طلاب هرمزگان در ادامه تاکید کرد: کلام قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی صادق است و باید وعده های آن را باور کنیم بنابراین یکی دیگر از راه‌های حفظ اصالت های دینی در عصر غیبت، مانوس شدن با قرآن است.


حجت الاسلام برزگرپور گفت: قرآن کریم در سوره مجادله می فرماید: انسان هایی که به خداوند و روز قیامت ایمان دارند هرگز به دشمن خداوند مهرورزی و مهربانی نمی کنند، بنابراین منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) به غیر از خدا امیدوار نمیشود و دل نمی بندد.


وی در پایان، خدامحوری، اخلاق محوری، عدالت محوری، رعایت تقوا و پرهیزگاری، باور به امامت و نبوتتوجه به معاد را از دیگر مصادیق فرهنگ انتظار در سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: اعتقاد به امام زمان بدون اعتقاد به نبوت غیرممکن است و اعتقاد به نبوت بدون اعتقاد به امامت، نشدنی می‌باشد .

ارسال نظرات