مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در پیامی، شهادت منصور عباسی رزمنده مدافع حرم استان را تبریک و تسلیت گفت و عنوان داشت: شهید مدافع حرم منصور عباسی ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۷۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فریبرز نجفی با صدور پیامی به شرح زیر، شهادت منصور عباسی هفشجانی رزمنده مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان، به دست تکفیری‌های داعش به فیض عظمای شهادت نائل و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) در ملکوت اعلی مأوی گزید و با برادر شهیدش همنشین گشت و فضای استان قهرمان پرور چهارمحال و بختیاری را به عطر کربلا، معطر ساخت.

این بار یادگاری از دوران دفاع مقدس، پاسدار و جانبازی دلاور، ندای عاشورایی ولی زمان خویش را لبیک گفت و آزادانه و سرافرازانه در راه دفاع از حرم عمه سادات (سلام الله علیها) آسمانی شد.

اینجانب، با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهید مدافع حرم منصور عباسی به محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری بویژه خانواده شهیدان عباسی، از خداوند عاجزانه مسألت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد.»

گفتنی است: پاسدار شهید منصور عباسی هفشجانی از رزمندگان افتخارآفرین مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری، به دست تک‌تیراندازان تکفیری داعش، در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسید.

شهید منصور عباسی جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید آیت الله عباسی، اهل شهر هفشجان می‌باشد.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات