یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
زبیری گفت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در حوزه پزشکی و درمانی فعالیت های قابل توجهی را در این مناطق محروم انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۹۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

محمد زبیری بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید ابراهیم هادی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم اظهار داشت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در حوزه پزشکی و درمانی فعالیت های قابل توجهی را در این مناطق محروم انجام می دهد.

وی افزود: این گروه جهادی به دلیل مشکلات زیاد و بیماری هایی که مردم مناطق محروم داشتند تیم پزشکی را با تخصص های گوناگون همچون تغذیه، اعصاب و روان، ارتوپد، ریه، داخلی، زنان و مشاور خانواده به روستاهای محروم اعزام می کند.

این بسیجی جهادگر خاطر نشان کرد: یک اقدام پزشکی دیگر که از سوی این گروه جهادی صورت گرفت ویزیت های خانگی بود بدین صورت که 2 پزشک عمومی به صورت شبانه روزی بیمارانی که توانایی مراجعه به درمانگاه را نداشتند ویزیت می کردند.

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی ابراهیم هادی بوشهر بیان کرد: این گروه جهادی خدمات دیگری همچون برپایی داروخانه سیار، آزمایشگاه سیار، بررسی فشار خون و دیابت بیماران را به مردم روستاهای محروم ارائه می کند.

 

ارسال نظرات