۱۵ واحد تولیدی بابلسر برای دریافت ۱۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بسته رونق اقتصادی به بانک‌های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۰۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن رزاقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر از اولویت پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌ای با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در بانک‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان بابلسر برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کردند.

وی افزود: برای تکمیل فرم تعیین وضعیت واحد تولیدی به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شدند و تاکنون ۴۶ پرونده تکمیل و برای تصمیم گیری نهایی به کارگروه‌های استانی مرتبط ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر بیان اینکه بیشترین درخواست تسهیلات مربوط به واحد‌های دامداری با مبلغ ۷۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود، گفت: ۵۰ میلیارد ریال از این تسهیلات مربوط به دو واحد کارخانه خوراک دام و طیور، ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال واحد‌های مرغداری و مابقی آن واحد‌های شیلاتی مرغداری‌ها و زنبورداری بوده است.

رزاقی افزود: برای دریافت تسهیلات، پذیرش طرح‌های سرمایه‌ای با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و پس از توجیه پذیری اقتصادی، مالی، فنی و حقوقی طرح امکان پذیراست و پرداخت تسهیلات برای این طرح‌ها دراولویت بانک قرار دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات به سایت بهین یاب به آدرس WWW.behinyab.ir (مراجعه کنند و با دریافت نام کاربری و رمزعبور اقدام به ثبت نام کنند، گفت: متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه نسبت به تحویل مدارک به جهاد کشاورزی برای تکمیل فرم تعیین وضعیت اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر گفت: ۱۱ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی با هدف توانمند سازی آنان و ایجاد درآمد برای خانوار در منطقه فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها