خبرهای داغ:
علی پیراینده شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد و تنی چند از کارکنان شهرداری نطنز با خانواده شهید ابوالقاسم وشایی که از برادران این شهید عزیز از همکاران بازنشسته شهرداری نطنز بودند، دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۴۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، علی پیراینده شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد و تنی چند از کارکنان شهرداری نطنز با خانواده شهید ابوالقاسم وشایی که از برادران این شهید عزیز از همکاران بازنشسته شهرداری نطنز بودند، دیدار و گفتگو کردند.

علی پیراینده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از گذشته تا به امروز که به دست ما رسیده است، شرایط بحرانی را گذرانده است و کسانی بودند که در این مسیر بدون هیچ امکاناتی و حقوقی، این کشور را با چنگ و دندان نگاه داشتند.

وی افزود: امروز هم راه توفیق رشادت ها و شهامتها باز است و مردانی پاکی هستند که بعنوان شهدای مدافع حرم کیلومترها دور از مرز کشورمان با دشمنان این انقلاب می جنگند.

شهردار نطنز در بررسی مشکلات محله مزرعه خطیر تصریح کرد: امروزه اگر شهر نطنز با مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، بخواهد گامهای توسعه و آبادانی را محکمتر بردارد راهی جز همراهی و همکاری مردم، شهرداری و دولت به دور از هرگونه حب و بغض را ندارد.

وی اضافه کرد: محله مزرعه خطیر همچون محله های دیگر شهر نیازمند توجه است؛ بنابراین مشکلات اولیه این محله را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

در ادامه مشکلات محله مزرعه خطیر از جمله آزادسازی باند دوم مزرعه خطیر از چهار راه تا انتهای این محله جنب رودخانه، ادامه دیوار ساحلی رودخانه تا جاده نطنز-بادرود، آسفالت برخی کوچه ها و اخذ مجوز مراکز تجاری به متقاضیان توسط خانواده شهید وشایی مطرح شد و در خصوص رفع آنها بحث و تبادل نظر شد.

در پایان از طرف خانواده شهید وشایی هدیه ای به علی پیراینده شهردار نطنز تقدیم شد و شهردار نطنز نیز لوح سپاسی را به رسم یاد بود به خانواده این شهید گرانقدر اهدا کرد.
ارسال نظرات