خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد قزوین اذعان کرد: همکاری صحیح دانشجویان با بنیادهای علمی و به دور از حرکات و جریانات اغوا شده فعالیتی بسیار موثر خواهدبود.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۶۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص 16 آذز، روز دانشجو اظهار کرد: مهم‌ترین تهدیداتی که متوجه جنبش‌های دانشجویی می‌شود، تاثیرپذیری از الگوهای سیاسی بیرونی و گرایش‌های متعدد سیاسی برای دانشجویان می‌باشد.
وی در ادامه تبیین کرد: این‌گونه جهت‌گیری‌ها و جریان‌دهی‌های سیاسی که عموما از خارج دانشگاه و با اهداف ناپاک جریان می‌گیرند، احساسات و روح پاک دانشجویان جوانی که از انگیزه‌ی سرشار برخوردار هستند را نشانه می‌رود.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در این مسیر قرار می‌گیرند می‌بایست جریانات حزبی و سیاسی‌کاری‌های آنان را به خوبی شناخته، با آزاداندیشی تصمیم بگیرند و در پایان آن‌را به درستی به مرحله اجرا برسانند.
حیدری با اشاره به آزاداندیشی جوانان و دانشجویان و حرکت صحیح آن‌ها در همین راستا تصریح کرد: تفکر آزاد و البته صحیح و حرکت مناسب و به‌هنگام در این قبیل مسائل سبب پیشرفت فرد و همچنین پویایی جامعه خواهدشد.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد اضافه کرد: همکاری صحیح دانشجویان با بنیادهای علمی و به دور از حرکات و جریانات اغوا شده فعالیتی بسیار موثر خواهدبود.
وی پیرامون فعالیت‌های دانشجویان و کلاهش حرکت‌های ایده‌دهنده افزود: در حوزه سواد سیاسی، قزوین همچنان نیازمند ایجاد فضاهای مناسب و تشکیل دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تربیتی در همین راستا می‌باشد که متاسفانه بسیار کمرنگ است.
این مسئول در بخش پایانی یادآور شد: توجه کافی به دغدغه‌مندی دانشجویان سبب بهبود مسائل مربوط به دانشجویان می‌شود که متاسفانه گاها بروز مسائل اقتصادی و تهاجم فرهنگی دغدغه‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهند که لازم است با ایجاد حالات مناسب با آن برخورد کرد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها