مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: وحدت اثبات خلافت امیر المؤمنین با منطق و استدلال است.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۸۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در گفت‌وگو با خبرنگار ما با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آل و سلم)و فرزند برومندش امام جعفر صادق علیه السلام رمز پیشرفت و پیروزی در جهان اسلام را وحدت بیان کردند.

وی عنوان داشت: در مقابل وحدت تفرقه و اختلاف است که دشمن با تمام توان در صدد تفرقه افکنی بین مسلمانان می‌باشد که باید با بصیرت افزایی مقابل تفرقه افکنی‌ها را گرفت.

حجت الاسلام رضایی تفرقه و پراکندگی قلوب مردم را زمینه ساز فتنه دانست وافزود: همانا شیطان راه‌های ضلال و گمراهی خود را برای شما آسان جلوه می‌دهد تا گره‌های محکم دین شما را یکی پس از دیگری بگشاید و به جای وحدت و هماهنگی بر تفرقه و پراکندگی شما بیفزاید و در تفرقه و اختلاف راه فتنه هموار می شود .

مقام مسئول با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان داشت: که وجود نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) بزرگترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است اگر ما متحد و برادر باشیم و در اختلافات خویش فایق بیاییم حربه دشمن کند و از ضربه پذیری دنیای اسلام کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان بسیار مهم است خاطرنشان کرد: هفته وحدت را یک هفته حقیقتا پر محتوا و پر مغز باید قرار داد و وظیفه امروز حفظ این مهم در سطح عموم مردم است.

ارسال نظرات