خبرهای داغ:
در جلسه مسئول بسیج عشایری و رئیس جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور مطرح شد/

خدمت رسانی به مردم با تعامل دولت و بسیج پررنگ تر می شود

مسئول بسیج عشایری کشور گفت: دولت و بسیج باید فارغ از گرایشهای سیاسی تلاش کنند تا با تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بالاترین میزان خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۹۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش سرویس عشایری بسیج خبرگزاری بسیج، در این جلسه که در دفتر رئیس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد، "سردار علی پاشا محمدی" مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، ضمن معرفی اجمالی جامعه عشایر و سازمان بسیج عشایری و تشریح ظرفیت های جامعه عشایر در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به نقش ویژه عشایر در حفظ مراتع کشور که یکی از ماموریت های اصلی سازمان جنگل ها و مراتع است، اشاره کرد.

 

سردار محمدی، اولویت اصلی بسیج عشایری در تمامی برنامه ها را آموزش و توانمندسازی عشایر دانست و اذعان داشت: تمامی رده های بسیج عشایری در برنامه های خود موظفند یکی از کارشناسان منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع، دامداری و سایر مباحث مربوط به حوزه عشایر را دعوت نموده و آخرین تجربیات آنان به جامعه عشایر انتقال داده شده و عشایر نسبت به آخرین روز در حوزه مربوطه آگاه شوند.

 

مسئول بسیج عشایری کشور در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی کامل بسیج جهت همکاری با دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، گفت: ما باید فارغ از گرایشات سیاسی تلاش کنیم تا با تعامل سازنده بین دولت و بسیج از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

 

"مهندس خداکرم جلالی" رئیس سازمان جنگل ها و مراتع نیز با اشاره به تفاهم نامه سازمان امور عشایر و سازمان جنگل ها، آمادگی کامل این سازمان را جهت تعامل با بسیج اعلام کرد.

 

در پایان قرار شد مشکلات جامعه عشایر در حوزه مراتع و همچنین اولویت ها و ملاحظات جنگل ها و مراتع و همچنین اولویتها و ملاحظات جنگل ها و مراتع، جهت حفظ تعادل دام و مرتع، با بررسی های دقیق کارشناسان مربوطه احصاء شود و جمع بندی آن به صورت یک تفاهم نامه به امضاء طرفین برسد.

 

در حاشیه این جلسه، سردار محمدی ضمن حضور در جمع بسیجیان سازمان جنگل ها و مراتع با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهورری اسلامی ایران برای مردم، خطاب به مسئولین، گفت: مسئولین محترم به سال ۵۷ نگاه کنند و ببینند اگر انقلاب نبود، جایگاهشان چه بود، مسئولین خدمتگزار مردم اند.

 

وی در ادامه با تاکید بر ساده زیستی مسئولین و ارتباط گیری مسئولین با مردم و جامعه، افزود: ما نیامده ایم با ایجاد دفتر و دستک بین خود و مردم فاصله بیندازیم و مردم نتوانند با ما ملاقات کنند، ما باید سراغ مردم برویم و به آنان خدمت رسانی کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار