وزیر ورزش و جوانان گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط و کمک به توسعه ورزش قهرمانی میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی به استان‌های مرزی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار به استاندار کردستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در راستای پیگیری مسائل دو حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه ارزیابی‌های صورت گرفته احداث و تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری سنندج در حال حاضر یکی نیاز‌های اصلی استان کردستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت کردستان در سال‌جاری از محل اعتبارات ملی در راستای تکمیل و احداث سالن ۶ هزار نفری سنندج کمک خواهد شد که بتوانیم تا هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

*اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه ورزش قهرمانی

وزیر ورزش و جوانان از افزایش ۴ برابری کمک به هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کردستان اعتبارات قابل توجهی را در نظر خواهیم گرفت.

سلطانی‌فر اضافه کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط و کمک به توسعه ورزش قهرمانی با فدراسیون‌های ورزشی مکاتبه خواهد شد که میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی به استان‌های مرزی واگذار شود.

وی در پایان تصریح کرد: طبق بررسی‌های وزارت ورزش و جوانان از وضعیت ورزش کشور به به معاونین وزارتخانه تأکید شده که استان‌های کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی را در بحث اعتبارات ورزشی و زیر ساختی به صورت ویژه بنگرند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات