رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تجهیز و تکمیل منابع انسانی بیمارستانهای سیریک را در دستور کار معاونین توسعه و درمان قرار داد و تاکید کرد در مدت زمان یکماه باید نسبت به رفع این موانع اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۲۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر حسین داودی با اشاره به لزوم پیشرفت بیمارستان سیریک از لحاظ فنی، فیزیکی و نرم افزاری موارد ذیل را خاطر نشان کرد: تغییر نگرش و تفکر در مدیریت بیمارستان سیریک باعث پیشرفت و رسیدن به توسعه و نقطه قابل قبول در ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه می‌شود.

وی گفت: ضرورت نگاه توسعه ایی به لحاظ خدمات درمانی در مدیران منطقه ایی بیمارستان سیریک باعث جدیت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان سیریک خواهد شد.

داودی اظهار کرد: بسترسازی برای ایجاد اعتماد مردم به حوزه بهداشت و درمان از سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بوده و هست و در همین راستا بیمارستانهای سیریک و بشاگرد به لحاظ موقعیت اجتماعی و منطقه ای در اولین گام مورد بررسی و ایجاد تغییرات فنی و نرم افزاری قرار گرفتند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواهان همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر و سایر قسمتهای تاثیر گذار در برنامه توسعه ایی سیریک شد.

کمیل منابع انسانی بیمارستانهای سیریک را در دستور کار معاونین توسعه و درمان قرار داد و تاکید کرد در مدت زمان یکماه باید نسبت به رفع این موانع اقدام کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به زودی شاهد تحولات قابل قبولی در ارائه خدمات درمانی در مناطق سیریک و بشاگرد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر دو متخصص، داخلی و اطفال در بیمارستان سیریک مشغول ارائه خدمت هستند که امیدواریم با آماده شدن بسترهای لازم نسبت به توسعه خدمات درمانی تخصصی در اسرع وقت اقدام شود.

ارسال نظرات