آتش‌سوزی در مغازه چاپ و عکس اراک با تلاش آتش‌نشانان مهار شد

یک باب مغازه چاپ و عکس در خیابان مخابرات اراک دچار آتش سوزی شد که با تلاش به موقع آتش نشانان 4 ایستگاه آتش نشانی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۲۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ساعت 11:03 پیش از امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی اراک، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه‌های 130 ،160 ،150 ،120 را صدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان مخابرات اعزام كرد.


محسن فضلی معاون عملیات سازمان که در محل حادثه حضور داشت درباره این آتش سوزی گفت: یک باب مغازه چاپ و نشر عکس در طبقه فوقانی مجتمع تجاری در خیابان مخابرات بنا به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده بود.


وی با اشاره به این که با گذشت زمان، حجم آتش سوزی نیز افزایش یافته و شعله های آتش به سرعت به نقاط مختلف مغازه سرایت می کرد، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، از چند جهت با استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند.


وی افزود: تلاش مضاعف آتش نشانان سرانجام نتیجه داد و آنان در كمترین زمان ممکن، شعله های آتش را تحت كنترل خود درآورده و علاوه بر مهار و خاموش کردن آتش سوزی، از سرایت آن به مغازه های مجاور و همچنین به بار آمدن خسارات سنگین جلوگیری به عمل آوردند.


معاون عملیات سازمان آتش نشانی اراک علت وقوع این حادثه را توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی به همراه نداشت اما خسارت مالی بر جای گذاشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار