تردد در بنادر مسافری مرکزی هرمزگان از سر گرفته شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: با بهبود شرایط جوی و دریایی استان از صبح امروز تردد در بنادر مسافری مرکزی هرمزگان شامل بندرعباس، قشم و هرمز پس از دو روز توقف از سر گرفته شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۳۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حمیدرضا محمدحسینیاظهار داشت: به منظور رعایت ایمنی در سفرهای دریایی و به دنبال اخطارهای هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و دریایی استان از روز یکشنبه، فعالیت در بنادر مذکور متوقف شد.

 

وی ادامه داد: از صبح امروز با آرام شدن وضعیت جوی و دریایی و کاهش ارتفاع موج و فراهم بودن زمینه برای سفرهای ایمن دریایی، تردد در بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز از سر گرفته شد.

 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان تاکید کرد: مردم در شرایطی که تردد در این بنادر متوقف است، تنها با استفاده از لندیگرافت از بنادر پهل و لافت تردد کنند و به هیچ عنوان از مبادی غیرمجاز و شناورهای غیرمجاز برای رفت و آمد استفاده نکنند.

 

استان هرمزگان از روز یکشنبه 12 آذرماه شاهد شرایط ناپایدار جوی و دریایی و بروز پدیده گرد و غبار بود که شدت این پدیده به حدی بود که موجب تعطیلی مدارس در بندرعباس و قشم در روز یکشنبه و تعطیلی برخی مناطق شرق هرمزگان در روز دوشنبه شد.

 

استان هرمزگان در این دو روز شاهد کاهش چهار تا هفت درجه‌ای دما نیز بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار