فرمانده انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران خبر داد:
فرمانده انتظامی استان لرستان ازتوقیف ۲ محموله ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق فاقد مجوز گمرکی در آزادراه خرم‌آباد،پل زال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۶۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سردار محمدمهدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف محموله قاچاق در استان اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری و طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالاهای قاچاق به‌ویژه قاچاق کالاهای گمرکی را در استان تشدید کردند.


وی بابیان اینکه مأموران ایست بازرسی در محور خرم‌آباد- پل زال یک دستگاه خودرو کامیون کشنده را شناسایی و توقیف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو 24 تن انواع پارچه ساخت کشور چین و فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
 

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود و کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را چهار میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.


وی خاطر نشان کرد:همچنین مأموران ایست بازرسی در محور آزادراه خرم زال یک دستگاه خودرو کامیون را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از خودرو 29 دستگاه ماکرو ویو فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر نیز دستگیر شد که ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات