عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان باید از پهلوانانی همچون علیرضا کریمی تقدیر کنند

مسعودی گفت: وظیفه مسئولان این است که بالاتر از یک قهرمان از او تقدیر کنند و این پهلوان را مورد تقدیر و تشویق و تکریم قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۷۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با حرکت ارزشمند و پسندیده ورزشکار کشورمان علیرضا کریمی اظهار داشت: ما کشوری هستیم که اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسیم و آن را رژیم اشغالگر و غده سرطانی می دانیم.

وی با بیان اینکه ما جایگاه قانونی هم برای اسرائیل قائل نیستیم افزود: این نگاه ارزشی را از امام خمینی (ره) آموختیم و به آن پایبند هستیم. همه عزیزانی که به این نگاه ارزشی در مرحله اجرا و عمل پایبند هستند بسیار قابل تحسین و تقدیرند و باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرند.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این ورزشکار ماه ها و سال ها تلاش کرد تا در میدان رقابت مقام کسب کند. اما این ورزشکار در حقیقت پهلوانی بود که بر هوای نفس خود غلبه کرد و از بازی با رقیب خود خودداری کرد تا با حریف اسرائیلی مسابقه ندهد.

مسعودی بیان کرد: وظیفه مسئولان این است که بالاتر از یک قهرمان از او تقدیر کنند و این پهلوان را مورد تقدیر و تشویق و تکریم قرار دهند.

ارسال نظرات