مدیر کل پژوهشی حوزه های علمیه سراسر کشور در گفتگو با «بسیج»:
جواد رفیعی گفت: خدا در سوره آل عمران اهل کتاب را به وحدت دعوت می کند. فرقه های شیعه و سنی باید به نقاط مشترک دین خود تاکید کرده و از اختلاف پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۱۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

حجت الاسلام والمسلمین جواد رفیعی مدیر کل پژوهشی حوزه های علمیه سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما کوچکترین تردیدی در  موضوع وحدت شیعه و سنی نداریم.

وی افزود: خدا در سوره آل عمران اهل کتاب را به وحدت دعوت می کند. فرقه های شیعه و سنی باید به نقاط مشترک دین خود تاکید کرده و از اختلاف پرهیز کنند.

مدیر کل پژوهشی حوزه های علمیه سراسر کشور بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود مکررا به خوبی با نگاه دقیق فضا معاصر را درک می کنند و می دانند که چقدر دشمن توطئه می کند تا وحدت بین شیعه و سنی را از بین ببرد.

رفیعی گفت: دشمن برای این کار هزینه می کند و از ماهواره و فضای مجازی استفاده می کند. امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همه مراجع اهتمام جدی به موضوع وحدت دارند و در تاکید بر مشترکات هم نظر هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه داعش زخم خورده است توطئه های دشمنان هنوز متوجه ماست. توطئه ها جدی تر است و ما باید با تاکید بر مشترکات بیشتر به خصوص مسئولان جامعه بدانند که اختلافات قومی و مذهبی در شرایط فعلی خطرناک است.

 

ارسال نظرات