در آستانه روز دانشجو، نمایشگاه شهدای مدافع حرم در تکیه شهید روح‌الامینی کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۳۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در آستانه روز دانشجو اعضای شورای اداری و شورای تامین کوهبنان در مراسم افتتاح نمایشگاه شهدای مدافع حرم در تکیه شهید روح‌الامینی شرکت کردند.حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با تشکر از بسیج دانشجویی در راه‌اندازی نمایشگاه شهدای مدافع حرم گفت: سه دانشجو در عصر غربت اسلام و انقلاب جانشان را فدا کردند و در مقابل آمریکا ایستادند، چون دولت سخیف پهلوی برای ابراز ارادت و خوش خدمتی به دولت آمریکا سه نفر از جوانان خودش را به شهادت رساند.


وی ابراز داشت: شهدا ثابت کردند، راه استقلال کشور باید باقی بماند حتی اگر نیاز باشد که انسان جانش را در راه خدا فدا کند و از تمام هستی خویش بگذرد.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: ما مدیون رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) هستیم، چون دست آمریکا از حضور در کشور کوتاه شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجو باید درصدد کسب علم، معرفت و دانش و بصیرت باشد.

حمیدرضا هابطی مسؤول دانشگاه پیام‌نور شهرستان کوهبنان در این مراسم اظهار داشت: در راستای برنامه‌های آموزشی از وجود اساتید مجرب بهره گرفتیم و در بحث فرهنگی هر دو هفته یک بار با همکاری بسیج دانشجویی یک برنامه فرهنگی اجرا کردیم.

وی ابراز داشت: در بحث عمرانی، ابتدای سال 200 متر آسفالت انجام دادیم و 500 متر زیرسازی شده و عملیات جدول‌گذاری در حال اجراست.
، نمایشگاه شهدای مدافع حرم کوهبنان با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور و آزاد و هیأت امنای تکیه شهید روح‌الامینی راه‌اندازی شده و تا پایان هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است.

ارسال نظرات