خبرهای داغ:
به همت لشکر3 سپاه شهداء:

مراسم هفته وحدت در مسجد روستای سوسن آباد رومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته وحدت به همت حوزه 31شهید کوهنورد گردان شهید خرازی لشکر عملیاتی 3حمزه(ع)و باشرکت مردم ،مسئولین و روحانیون و سران عشایربخش سیلوانا در مسجد روستای سوسن آباد با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۷۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در این مراسم،با اشاره به فرمایش قرآن کریم بر لزوم الگوی گیری از پیامبر اکرم( ص) و تبعیت از سیره ایشان در زندگی فردی و اجتماعی را یادآور شد و افزود: رسول اکرم (ص)در جامعه ای به دنیا آمد که جاهلیت فراگیر شده بودو انسانیت از بین رفته بودولی پیامبر اکرم (ص) به عنوان پیغمبر رحمت با اعمال و رفتار خود شرک را به توحید مبدل ساخت و خصومت را به اخوت،و نفاق را به یکرنگی و الفت تبدیل کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در ادامه گفت: امروز وظیفه ماست رسالت پیامبر را بشناسیم وبا آن همراه باشیم و بدان عمل کنیم و در مقابل نظام سلطه تسلیم نشویم و این یعنی عمل به رسالت پیامبر بزرگ اسلام.

یادآور می شود این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از جمله ،اجرای گروه های سرود،شعر و دف زنی و سخنرانی ماموستا کلشی امام جماعت روستای برازجان، با تاکیدبرلزوم حفظ وحدت در بین شیعه و سنی ادامه یافت.

 

ارسال نظرات