فرماندار اردکان:

حضور بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی موجب پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود

فرماندار اردکان با اشاره به نتایج خوب حضور بسیج در اجرای پروژه‌ها گفت: قطعاً حضور بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی موجب پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود
کد خبر: ۸۹۵۸۶۸۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت اردکان در جهت برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: بسیج نهادی است که بیشترین کارکرد و خدمات را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است. بسیج در دوران دفاع مقدس و با تقدیم هزاران شهید در مقابل تجاوز دشمن ایستاد و پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله سازندگی ورود پیدا کرد که اثرات بسیار مبارکی داشته است.
وی افزود: بسیج در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری حضور دارد و طبیعتاً کسانی که در این عرصه وارد می‌شوند با تعهد بیشتر و مسئولیت پذیری بیشتری کار می‌کنند و این باعث شده است که هرجا بسیج ورود پیدا می‌کند آن پروژه قطعاً موفق است و با هزینه کمتری به اجرا در می‌آید.
فرماندار اردکان گفت: بعد از تأکید مقام معظم رهبری بر مقاوم شدن اقتصاد کشور در برابر تهدیدات دشمن، خوشبختانه بسیج به خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد شده است و در کنار دولت هم در زمینه آموزش و هم در خصوص جذب کارآفرینان و اعطای تسهیلات در حال فعالیت است.
وی گفت: ما در این نمایشگاه گوشه‌ای از اثرات حضور بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی را دیدیم که علاوه بر عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب شاهد آموزش متقاضیان برای ایجاد مشاغل خانگی نیز بودیم که امیدواریم با این روند، مشاغل خانگی توسط بسیج بیشتر تقویت شود تا شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار