سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت روح الله در جلسه‌ای با حضور پایوران ناحیه به مناسبت هفته وحدت سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۸۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی ایران کینه دیرینه دارد، افزود: امروز دشمنان از صدور انقلاب و فرهنگ انقلابی در جهان واهمه دارند.
وی عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) محاسبات دشمنان را به هم زد و به حمد الله تاکنون فرهنگ ظلم ستیزی را به مردم آزاده جهان صادر کرد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی هم اکنون یک کشور موثر و قدرتمند در منطقه است، گفت: امروز دشمن در قالب توطئه‌های مختلف به دنبال مقابله با اسلام ناب و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است
وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: افزایش قدرت دفاعی کشور از اصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد
وی همچنین با اشاره به توطئه دشمنان برای نفوذ و فتنه، اذعان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم، درس شناخت فتنه و شیوه‌های مقابله با فتنه گران را به بشریت آموخته است.
زارع کمالی، با اشاره به اهمیت شناخت فتنه گران، افزود: جامعه‌ای که در معرض فتنه ها‌ی اجتماعی قرار گیرد، باید با بهره گیری از فرامین قرآن و سنت ائمه (ع) تلاش کند از فتنه عبور کند.
وی با بیان اینکه خداوند هر انسان را با مجموعه‌ای از عوامل مختلف با گرایش‌های مختلف خلق کرده است، افزود: گرایش‌های مختلف برای آزمایش انسان است و آزمایش انسان برای راه یابی به کمال و شکوفایی استعدادهاست.
ارسال نظرات