خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

هفته وحدت نماد یکپارچگی امت اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان اسلام است

کد خبر: ۸۹۵۸۶۸۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

امام جمعه شهرستان بوکان هفته وحدت را نماد یکپارچگی امت اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان بوکان هفته وحدت را نماد یک پارچگی امت اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: وحدت بر تمامی امت اسلامی واجب است تا مسلمانان جهان بتوانند در برابر کینه توزی های دشمنان اسلام بایستند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: پیامبر اکرم (ص) پیام آور صلح و دوستی برای تمامی ملت های جهان از سیاه و سفید گرفته تا مسیحی و یهودی بود با رفتار و کردار خویش این مهم را به خوبی به همه جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: اسلام دین صلح و وحدت است و همه ادیان دیگر را نیز به همین مهم دعوت می کند ولی استکبار با نقشه های فراوان سعی دارد اسلام را دین خشونت و خونریزی جلو دهد.

ماموستا خلیفه زاده عنوان کرد: دشمنان اسلام به خوبی می دانند در صورت وحدت مسلمین دست آنان از منابع بکر و مهم کشورهای اسلامی خالی می ماند برای همین از قرون های گذشته سعی در ایجاد شکاف و دو دستگی در میان ملت های مسلمان را داشتند که تا حدی نیز در این مهم موفق بودند و اکنون همانطور که شاهد هستیم در بسیاری از کشور های اسلامی مسلمانان را با نام های گوناوگون به جان هم انداخته اند.

وی تصریح کرد: مسلمانان جهان باید به هوش باشند و به حرف دشمنان که فقط بذر کینه و نفاق را در میان مسلمانان می‌کارند گوش ندهند و اسلام راستین را که همانا اسلام برادری و برابری است در جهان به نمایش بگذارند.

امام جمعه بوکان ادامه داد: هفته وحدت نماد پیروزی امت اسلامی بر تفکرات و دشمنی های استکبار است و بایستی این هفته بیش از پیش در همه کشور های اسلامی گرامی داشته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیامبر بزرگ اسلام وحدت را در بین مسلمانان بنا نهاد و اکنون وظیفه ما است با پرهیز از فرقه گرایی و برتری مذهبی بر مذهب دیگر از تفرقه دوری کنیم و شیعه و سنی با هم دیگر متحد و هماهنگ باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار