کارشناس علوم سیاسی با اشاره به نبودن آرامش در زندگی ما، گفت: کلید حل مشکلات کشور، توجه به مسائل داخلی، اتحاد، انسجام و همدلی است.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۹۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، "هادی آخوندی" کارشناس علوم سیاسی در نشست سیاسی که به همت حوزه مقاونت بسیج خدیجه الکبری شهرستان میبد در پایگاه بسیج بنت الهدی در محل حسینیه خواجه شورک درشهرستان میبد برگزار شد، با اشاره به اینکه مساجد تنها جای نماز و دعا خواندن نیست، افزود: مساجد به عنوان پایگاه انقلاب است، انقلاب اسلامی در آن‌ها رقم خورده است و امام راحل از مساجد به عنوان سنگر یاد نموده، توصیه در حفظ این سنگر‌ها کرد.

وی عنوان نمود: مشکل امروز جامعه ما این است که متاسفانه جوانان ما ازمساجد فاصله گرفته اند و ما باید با برگزاری این گونه نشست‌ها و تربیت سیاسی فرزند خود، چشم او را به حقایق آشنا نموده در تشخیص راه درست و غلط او را یاری دهیم.

آخوندی در ادامه گفت:ما علاوه بر رعایت ظواهر دینی باید به آنچه نا به حال در زمینه زندگی ائمه اتفاق افتاده و همچنین مسائل دینی به بررسی بپردازیم و در جستجوی علت‌های آن باشیم.

وی با اشاره به خوشبین نبودن مقام معظم رهبری نسبت به انجام مذاکرات و همچنین بیانات ایشان در خصوص ماهواره که فرمودند:، ماهواره گنداب فساد است، عنوان نمود: مردم به جهت نداشتن بصیرت سیاسی در این گونه مسائل، متاسفانه فریب تبلیغات دشمنان را می‌خورند و باید توجه داشته باشند که دشمنان اصل نظام را هدف قرار گرفته اند.

این کارشناس سیاسی بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری، عنوان نمود: دشمنان به مسائل هسته‌ای ما کاری ندارند، هویت اسلامی جامعه ما، قانون اساسی کشور ما و فرهنگ ما را مورد هدف آن‌ها است، آن‌ها از طریق جنگ غزه، لبنان، عراق و سوریه می‌خواهند به کشور ایران دستیابی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت حجاب و حیا در جامعه، گفت:: مهمتر از اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مقاومتی است که باید به آن پرداخته شود.

آخوندی خاطر نشان نمود: عامل بیشتر طلاق‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد به گفته کارشناسان فعال دراین حوزه، ماهواره است که خانواده‌ها بیشتر وقت خود را به تماشای فیلم‌های به نمایش درآمده از آن می‌پردازند و در ارتباط با تاثیر این گونه فیلم‌ها به فیلم‌هایی که از صداو سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود، اشاره نمود که چگونه آنچه در این فیلم‌ها اتفاق می‌افتد، جزء روزمره زندگی مردم می‌شود به گونه‌ای که حتی در انتخاب نام برای فرزندان نیز تاثیر می‌گذارد.

وی تصریح نمود: کلید حل مشکلات کشور ما، توجه به مسائل داخل کشور، اصلاح الگوی مصرف، اتحاد و انسجام وهمدلی است.

آخوندی ادامه داد: درد جامعه ما درد آسایش نیست، بلکه نبودن آرامش در جامعه است، متاسفانه در بسیاری از خانواده‌های ما با وجود داشتن خانه، وسیله نقلیه و سایر امکانات زندگی طلاق عاطفی بسیار رواج دارد و علت آن نیز دوری از یاد خدا است.

این کارشناس علوم سیاسی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که از آمریکا به عنوان بد ذات، دشمن و بدعهد یاد نموده است، گفت:: آمریکا مردم کشور ما را بدون توجه به احزاب سیاسی تروریست می‌خواند، روسای این کشور نیز در برخورد با کشور هیچ تفاوتی با هم ندارند.
ارسال نظرات