خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به آمادگی 80 گروه جهادی دانشجویی برای حضور در مناطق زلزله‌زده گفت: در حال حاضر مراحل اسکان اضطراری به پایان رسیده و بخشی از اسکان موقت نیز انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۰۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

آمادگی 80 گروه جهادی دانشجویی برای حضور در مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با تشریح فعالیت‌های این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در 10 روز اول باهمت دانشجویان همدانی کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در قالب 24 کامیون به منطقه ارسال شد.

 وی افزود: علاوه بر این اقدامات، گروه‌های جهادی ما نیز به منطقه اعزام شدند که به دلیل عدم گنجایش این منطقه فقط تعداد محدودی از گروه‌ها امکان حضور و فعالیت یافتند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به آمادگی 80 گروه جهادی دانشجویی برای حضور در مناطق زلزله‌زده بیان کرد: در حال حاضر مراحل اسکان اضطراری به پایان رسیده  و بخشی از اسکان موقت  نیز انجام شده است بنابراین ما عزم خود برای تحقق اسکان دائم مردم زلزله‌زده جزم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امر بازسازی 30 روستا به استان همدان واگذارشده است که بسیج دانشجویی مسئولیت کارگروه جهادی را بر عهده دارد به همین دلیل ما در حال سازمان‌دهی و سازمان‌دهی گروه‌های جهادی خود برای اعزام به منطقه هستیم.

فریادرس با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی متناسب با ارزیابی‌های انجام‌شده به کرمانشاه اعزام می‌شوند ابراز کرد: خدمت‌رسانی وساخت مسکن برای مستضعفان و محرومان برای ما در اولویت قرار دارد.

وی بابیان اینکه اگرچه پیش‌بینی می‌کنیم حضور 30 تا 40 گروه  جهادی برای حضور در منطقه کافی باشد تأکید کرد: آمادگی داریم متناسب با نیازهای استان کرمانشاه گروه‌های جهادی خود را به منطقه اعزام کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی همدان درباره نحوه ساخت منازل مسکونی نیز عنوان کرد: منازل مسکونی بر اساس یک نقشه کلی و منطبق با دستورالعمل‌های مهندسی و شهرسازی ساخته می‌شوند و علاوه بر این نیز گروه‌های مهندسی  بر عملکرد گروه‌های جهادی نظارت دارند تا کارها به‌درستی انجام شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات