معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۲۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی در این خصوص گفت: مایه مباهات فعالان فرهنگی و هنری شهر است که پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم همزمان با رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ و میزبانی شهرمان از مهمانان جهان اسلام، معرف فرهنگ شهرمان خواهد بود.

وی افزود: به عنوان گام ورودی به این برنامه ها، آیین رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تبریزیم با حضور استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مقامات عالی رتبه کشوری و استانی روز سه شنبه ۱۴ آذرماه در محل سالن شورا در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با تکیه بر همراهی هنرمندان متعهد و دلسوز عرضه هنرهای نمایشی و پس از برگزاری موفق چهار دوره قبلی، پنجمین جشنواره نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم با انتشار فراخوان وارد بخش اجرایی می شود.

حمیدی تصریح کرد: این جشنواره با دارا بودن کوله باری از تجارب ادوار پیشین و با دلگرمی دلسوزان توانمند هنرهای نمایشی در شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی و سراسر کشور، با شرایط اعلام شده آماده دریافت آثار هنرمندان در بخشهای چهارگانه است و زمینه ساز توسعه فرهنگی شهر همزمان با سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

گفتنی است پنجمین جشنواره نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم به عنوان حرکتی هنری و شهروندی، به شکل اختصاصی به بیان مسائل شهروندی و ویژگیهای شهر سالم و شهروند خوب خواهد پرداخت تا زمینه ساز توسعه پایدار شهر تبریز و دیگر نقاط کشور را با مشارکت شهروندان و هنرمندان فراهم سازد.

همچنین آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم با حضور مقامات بلندپایه استانی، اهالی فرهنگ و ادب شهر، شهروندان هنردوست، اهالی رسانه و هنرمندان روز ۱۴ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل تالار شورا در عمارت تاریخی شهرداری در میدان ساعت برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار