امام جمعه شهر جاورسیان هفته وحدت را هفته اتحاد مسلمانان برای مقابله با استعمارگران دانست و گفت: مسلمانان بایستی فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام هم‌سو و هم جهت حرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۲۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته وحدت مسئولین و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خنداب با امام جمعه شهر جاورسیان دیدار و با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی تقدیر و تشکر کردند.

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهر جاورسیان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه وحدت ملت ایران دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم كرد.

وی با تاکید بر تقویت شیعه و سنی برای مقابله با استعمارگران گفت: مسلمانان بایستی فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام هم‌سو و هم جهت حرکت کنند.

امام جمعه شهر جاورسیان تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام می کنند، تأکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه ای جز هدر رفتن سرمایه ها و استفاده دشمن از این اختلافات، نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات