خبرهای داغ:
محمد فتحی می‌آبادی یکی از رزمندگان دفاع مقدس به یاد محسن رحیمی از رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات بزرگ رمضان جاویدالاثر شد، یادداشتی نوشت.
کد خبر: ۸۹۵۸۷۴۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

به یاد جاویدالاثر «محسن رحیمی» از رزمندگان دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد فتحی می‌آبادی یکی از رزمندگان دفاع مقدس به یاد محسن رحیمی از رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات بزرگ رمضان جاویدالاثر شد، یادداشتی نوشت.

در این یادداشت آمده است:

بسمه تعالی

امروز تاریخ 96/9/14 وقتی مطلع شدم که تعدادی از دوستان شهدا امشب مهمان برادر عزیزمان محسن رحیمی از رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات بزرگ رمضان جاویدالاثر شد هستند؛ با خود گفتم الان وقتش است که وظیفه خود را نسبت به همرزم عزیزم آقا محسن و 28 شهید دیگر این عملیات از شهرستان ملایر ادا کنم و اینگونه بنویسم:

سلام بر بدن‌های بدون سر؛ سلام بر سرهای بدون بدن؛ سلام بر تن‌های مطهری که در زیر شنی‌های تانک دشمن زمزمه یا حسین  (ع) و یا مهدی(عج) سر دادند تا سایر همرزمانشان از میدان مین عبور کنند و پاسگاه زید عراق را به تصرف خود درآورند و سپاه سوم عراق و گارد ریاست جمهوری عراق را شکست دهند و باعث تعجب نیروهای تا دندان مسلح حزب بعث شوند.

خوانندگان عزیز بدانید که فرق این عملیات با دیگر عملیات‌ها در دفاع مقدس در این بود که رژیم عراق با کمک گرفتن از رژیم صهیونیست و احداث خاکریزهای مثلثی شکل نیروهای ما را غافلگیر کرد و همین کار باعث شد که تعداد شهدا و آزادگان و جانبازان عزیز این عملیات زیاد باشد.

نیروهای استان همدان در قالب سه گردان (فتح ، نصر و خندق) مامور به تیپ 41 ثارالله کرمان به فرماندهی برادر حاج قاسم سلیمانی شدیم که نیروهای استان با رزم عاشورایی خود حماسه ماندگار در گرمای بالای 50 درجه خوزستان آفریدند.

تاریخ عملیات 23/4/1361 با رمزعملیاتی «یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی» بود و فرماندهان گردان‌ها نیز گردان فتح شهید محمد دلاوری، گردان نصر شهید جعفرعلییی، گردان خندق جانباز جعفرمظاهری بودند و فرماندهان محور شهیدان حاج بابایی و حبیب الله مظاهری.

جمله پایانی جهت ارامش خانوادهای معظم شهدای عزیز این عملیات؛ تعداد کشته و زخمی دشمن7 هزار و 400 نفر، اسرا یک هزار و 315 نفر، تانک و نفربر به آتش کشیده شده یک هزار و 77 دستگاه.

شهدای عزیز شهرستان ملایر این عملیات که بنده به یادم مانده با عرض پوزش از خانواده‌های معظم سایر شهدا؛ شهیدان محسن رحیمی، علی اصغرعبدلی، یدالله حمزلویی، منصور امیدی، محمد بکرایی، اکبر فلاح، عباس نوروزی، احمد باقری، مجید محمدی، عباس یعقوبی، حسین خزایی، محمد روستایی، علیرضا فرهادی، عبدالهی، محمد رحیم ترک، احمد عبدلی، علی قربان سیاوشی، مصطفی مالمیر،  نور خدا کاکاوند، حجت الله یارمحمدی، علی محمد عسگری، تیمور اصلاحی، شعبان رضایی و... گرامی باد یاد و خاطره 4 هزار و 500 رزمنده جاویدالاثر دفاع مقدس به ویژه آقا محسن عزیز.

همزاد کویریم تب باران داریم

در سینه دلی شکسته پنهان داریم

در دفتر خاطرات خود بنویسیم

ما هرچه که داریم از شهیدان داریم

محمد فتحی می‌آبادی یکی از رزمندگان عملیات رمضان

انتهای پیام/

ارسال نظرات