خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه پیامبر(ص) با چه عظمتی وارد شهر مکه شد، گفت: پیامبر(ص) مکه را فتح کرد و این مقدمه ای برای فتح جهانی است و این وعده الهی است که به دست این شجره مبارک صالحین محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۳۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

فتح جهانی اسلام به دست شجره مبارک صالحین محقق می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جمع ارکان شجره طیبه صالحین با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به قرآن کریم اظهار داشت: امام صادق(ع) مروج مکتب تشیع است، آن کسی که این مکتب را احیا کرد و آن کسی که این مکتب را ایجاد و تاسیس کرد وجود مقدس پیامبر خاتم(ص) است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: آن کسی که نام مبارک شیعه را بر جبین تاریخ اسلام حک کرد پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است و سایر فرق و مذاهب اسلامی در زمان امام صادق(ع) به وجود آمدند و از آن زمان به بعد این فرق اربعه اهل سنت به وجود آمد.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: امروز این جمع حاصل آن بنای مقدس نبوی است و این مجموعه حاصل آن ترویج فقه جعفری امام صادق(ع) است نه این جمع بلکه این انقلاب این اقتدار نظام اسلامی و این حکومت اسلامی که امروز خار چشم دشمن است.

وی با اشاره به بیانات امام )ره( گفت: وقتی می گفتند دو ابرقدرت ایران اسلامی را یک ابرقدرت می دانست، امروز این ابرقدرت اسلامی و ایمانی به برکت آن بنای مقدس نبوی و ترویج مبارک امام صادق(ع) شکل گرفته است و کسانی که در این دانشگاه صالحین تربیت شده‌اند اقتدار منطقه و جهان را از نوع اسلام، قرآن و منطقش به دست گرفته اند.

برقراری با بیان اینکه این مکتب به ما درس مقاومت یاد داد که باید در مقابل دشمن با تمام قدرت ایستاد، افزود: دشمنی که نوچه‌هایش زند ه زنده سر از تن جدا می کند و طفل معصوم را «عِرباً عِربا» می کند، مشخص می شود اربابان این نوچه‌ها اهل تفاهم و منطق و مذاکره نیستند و در مقابل زور باید با قدرت ایستاد و این قدرت را پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام صادق(ع) به ما یاد داده است.

وی افزود: امروز عزیزی پا به عرصه گیتی نهاده که با تولدش کاخ‌های ستمگران لرزید و با قدوم مبارکش رعشه بر اندام ستمکاران انداخت، ببینید اسلام، قرآن، اهل بیت و معارف اسلامیش در دنیا چه غوغا می کند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه پیامبر(ص) با چه عظمتی وارد شهر مکه شد، گفت: پیامبر(ص) مکه را فتح کرد و این مقدمه ای برای فتح جهانی است و این وعده الهی است که به دست این شجره مبارک صالحین محقق خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی در مورد شجره طیبه صالحین گفت: سرمربیان شجره صالحین در شهرستان ملایر از برادران 5 نفر و از خواهران 4 نفر هستند و تعداد مربیان 70 نفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات