فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

نگاه بسیج فرا تشکیلاتی و اداره امور توسط مردم است

سرهنگ پاسدار دامغانی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: نگاه بسیج به اداره امور توسط مردم است که به صورت فرا تشکیلاتی عمل می‌کند و قائل به این هستیم موفقیت در حوزه و عرصه‌های مختلف تنها محصول زحمات مردم است.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۴۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر و امام صادق (ع) و پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی
اظهار کرد: بسیج عنایت الهی بود که از سوی خدا به قلب امام الهام شد و ایشان می‌خواستند تا مردم محور اداره جامعه قرار گیرند.
وی افزود: ذات بسیج انقلابی است و رقیب هیچ دستگاه دولتی نمی‌باشد و کار بسیج فرا تشکیلاتی است و هر آنچه که در بطن بسیج وجود دارد از نتیجه کار گروهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و تجمیع ظرفیت‌ها ناشی می‌شود.
دامغانی بسیج را مظهر مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: اگر بسیج به موضوعی وارد شود تنها از منظر دفاع از انقلاب و نظام است و این ظلم به بسیج محسوب می‌شود که آن را جناحی و وابسته به یک جریان فکری بدانیم.
وی تاکید کرد: بسیج متعلق به قشر خاص نیست بلکه بدنه فعال جامعه به شمار می‌رود و نگاه بسیج به اداره امور توسط مردم است که به صورت فرا تشکیلاتی عمل می‌کند و قائل به این هستیم موفقیت در حوزه و عرصه‌های مختلف تنها محصول زحمات مردم است.
فرمانده سپاه شاهرود دشمن شناسی و تهدید شناسی را ذات بسیج عنوان کرد و افزود: اگر احساس مسئولیت و بصریت در کنار هم نباشند نتیجه‌ای در بر ندارد و ما شاهد هستیم برخی کشور‌های به ظاهر اسلامی اینگونه هستند و راه را به خطا می‌روند.
وی تاکید کرد: بسیج، استکبارستیزی، ولایت مداری، بصیرت بخشی و الهی بودن را در ذات خود نهفته دارد و این الگویی است که امروز منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و باید تلاش کرد این الگو در جهان گسترش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار