نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پیروزی محور مقاومت بر شجره خبیثه داعش نمونه زیبای ثمره اتحاد حول محور ولایت است.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۵۳
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: پیامبر مهربانی‌ها به روایت اهل تسنن در ۱۲ ربیع الاول و به روایات تشیع در ۱۷ ربیع الاول سال عام الفیل دیده به‌جهان گشودند.

وی افزود: بر این اساس به تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول با نام هفته وحدت نام‌گذاری شده‌است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان همفکری و ایجاد تفاهم را از مهمترین اهداف رسول خاتم عنوان و تصریح کرد: ایجاد تفاهم و تقارب افکار و تحمل نظرات دیگران و همچنین ایجاد وحدت حول محور قرآن‌کریم از مهمترین رسالت‌های پیامبر و اهل بیت (ع) بود.

حجت‌الاسلام جلیلیان گفت:: این در حالی است که از جدی‌ترین اهداف دشمنان اسلام، شکستن وحدت و انسجام امت پیامبر (ص) بوده و هست.

وی به آیاتی از قرآن‌کریم مبنی بر حفظ وحدت اشاره و بیان کرد: خداوند در قرآن‌کریم می‌فرمایند که همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید و نعمت‌های خدا بر خودتان را یادآور شوید، و آن زمان‌که دشمن یکدیگر بودید خداوند بین دل‌های شما الفت ایجاد کرد و به لطف خدا برادران صمیمی یکدیگر شدید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی آثار فراوانی را به همراه دارد، افزود: مسدود شدن نفوذ بیگانه، پیشرفت فرد و جامعه، فراهم شدن زمینه توسعه اقتصادی، نزول رحمت حق، فائق شدن بر دشمنان، استحکام اجتماعی و مصونیت از زیان‌های اختلاف و دوگانگی از مهمترین برکات وحدت است.

حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار کرد: از طرفی تفرقه و اختلاف سبب تولید فتنه‌های اجتماعی و به هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود و به فرمود: ه خداوند متعال ضعف و سستی در برابر دشمنان عذاب عظیم دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر حفظ و تقویت وحدت و انسجام بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: لازم است همگی مسلمانان با کنار نهادن اختلافات و تکیه بر موارد وحدت‌افزا بیش از پیش موجبات خفت و خواری دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایت‌خوار، اسرائیل غاصب و آل‌سعود را فراهم آورند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان پیروزی محور مقاومت بر شجره خبیثه داعش را نمونه زیبای ثمره اتحاد حول محور ولایت دانست و بیان داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان در حمایت همه‌جانبه از گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: به دلیل صبر و مجاهدت، اتحاد و انسجام محبان اهل بیت (ع) و مدافعان حریم رسالت و ولایت، دشمنان اسلام و قرآن علی‌رغم تلاش و حمایت شیطان بزرگ و اعوان او در منطقه این‌گونه متلاشی شدند.

وی عزت روزافزون کشور‌های اسلامی را نتیجه اتحاد حول محور ولایت عنوان و اظهار کرد: عزت مظلومان در جهان در سایه الگوگیری از نظام الهی و ولایی جمهوری اسلامی ایران است و این بیداری مسلمانان نشات گرفته از تفکر جهادی نظام قدرتمند جمهوری اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات