خبرهای داغ:
به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر قم
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای 17 جهیزیه به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در 17 ربیع الاول به نوعروسان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۷۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی داوطلبان و همزمان با 17 ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) با همت و همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر 17 جهیزیه به نوعروسان قمی اهداء شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: پروژه جهیزیه، یکی از طرح‌های بسیار اثر گذار و معنوی است که از سوی اعضای معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر و به طور خودجوش و نوع دوستانه برای تامین نیازهای زوج‌های جوان کم برخوردار اجرا می‌شود.
علیمردانی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار با حفظ کرامت آنها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این حرکت نوع دوستانه 64 نفر به عنوان سرشاخه با همکاری در این امر خیر، فعالیت‌های خوبی در امر گردآوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طرف خیرین دارند.
وی بیان کرد: این جهیزیه‌ها در اعیاد خاص و مناسبت‌های ویژه به صورت کمک جهیزیه اهداء می‌شود که در سال جاری برای سومین بار این هدایا در شب ولادیت پیامبر مهربانی‌ها به نوعروسان تقدیم شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها هر کدام با مبلغی بالغ بر 3 میلیون تومان، شامل اقلام اساسی همچون یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، بخاری، سرویس‌های آشپزخانه و سایر وسایل مورد نیاز طبق درخواست افراد تهیه شده است که با استعلام لازم و با حفظ کرامت و رعایت نیت افراد خیر اهداء می‌شود.

ارسال نظرات