ساماندهی دست فروشان شهر یاسوج

شهردار یاسوج در نشست بررسی وضعیت وساماندهی دست فروشان شهر یاسوج ساماندهی سازهای موقت شهر یاسوج گفت: با مشخص شدن زمان و مکان فعالیت دستفروشان در صورت تخلف شهرداری با آنان برخورد می کند.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۸۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
نستهن مقدم افزود: قرار است تیم نامحسوسی برای بررسی وضعیت سازه‌های موقت، دستفروشان و خودرو‌های میوه فروش تشکیل و به زودی تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود.
وی از فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری یاسوج برای دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه امور شهرداری خبرداد و گفت: موارد گزارش شده توسط واحد‌های مختلف به جد پیگیری می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هم در این نشست با اشاره به وجود ۹۰۰ سازه غیراصولی، موقت و بدون اصول فنی در شهر یاسوج گفت: این سازه‌ها در شهر و به ویژه در جمعه بازار یاسوج در مواقع بحران مشکل ساز خواهند بود.
خورشیدی رئیس سازمان نظام مهندسی استان هم با اشاره به فعالیت بدون مجوز قانونی برخی سمساری ها، کارواش و شهربازی‌های شهر یاسوج گفت: باید هرچه سریعتر از ادامه فعالیت اینگونه صنوف جلوگیری شود.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم با بیان اینکه دستفروشان شهر یاسوج برای مدت یک سال مجوز فعالیت گرفته‌اند گفت: در حال حاضر همه دستفروشان یاسوج بدون مجوز در حال فعالیت هستند.
گشتاسبی با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز (۳ روز گذشته) در شهر یاسوج افزود: دو سال در خصوص تعیین جایگاه عرضه سوخت ال. پی. جی تلاش کردیم که این امر محقق نشد و در این زمینه نیز باید تدابیری اندیشیده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار