این مراسم به صورت پرسش و پاسخ میانبزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت دانشجویان و مهمانان برنامه از جمله نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه پیام نور استان و مسولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۹۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز دانشجو در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه نماینده برای اشتغال و توسعه شهرستان در مدت نمایندگی خود چه اقداماتی انجام داده است از پایان مرحله خاکبرداری طرح پتروشیمی دهدشت خبر داد و گفت:با توجه به اینکه طرح پتروشیمی دهدشت تنها ۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت تلاش‌های زیادی برای توسعه و فعالسازی طرح صورت گرفت که تا امروز مرحله خاکبرداری کف پتروشیمی به پایان رسید.
هاشمی پور افزود: مناقصه ساختمان‌های غیر صنعتی این طرح نیز صورت گرفته که در آینده نزدیک این قسمت از پتروشیمی دهدشت نیز به پیمانکار واگذار میشود.
وی هم چنین به طرح کارخانه سیمان سپوی دهدشت اشاره کرد و گفت:در روز‌های گذشته ۴۰۰ تن آرماتور برای ساخت و توسعه این کارخانه وارد طرح شده که به زودی کار ساخت این کارخانه نیز ادامه پیدا میکند و هم اکنون تعداد زیادی از جوانان منطقه در این کارخانه مشغول به کار شده اند.
هاشمی پور هم چنین به طرح آبرسانی آب آشامیدنی از سد کوثر برای ۴ شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده اشاره کرد و گفت: این طرح با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در حال اجراست که برای تکمیل ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و با اجرای آن، آب آشامیدنی ۵۰ سال آینده مناطق هدف به صورت تضمینی تامین میشود.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم چنین توسعه علم و فضا‌های آموزشی شهرستان را مهم خواند و گفت: برای کمک به توسعه علمی و فضا‌های دانشگاهی و پیگیری مشکلات جامعه دانشگاهی شهرستان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
ارسال نظرات