اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح کاداستر استان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستریاختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح کاداستر در استان استان در سومین کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشین استان گفت: امسال ۲ میلیارد تومان و سال ۹۷ هم ۸ میلیارد تومان برای اجرای طرح کاداستر در کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۹۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
گشتاسبی افزود: در این کارگروه ممانعت از توسعه بافت‌های ناکارآمد و حاشیه نشین، شناسایی روستا‌های در معرض مهاجرت، تقویت اشتغال در روستا‌ها و توانمند سازی روستائیان و تدوین نقشه بافت‌های ناکارآمد شهر یاسوج به تصویب رسید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم دراین جلسه گفت: برای اجرای طرح کاداستر به ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی نیاز است.
جعفر گوهرگانی با بیان اینکه نقشه برداری حدود ۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان در حال اتمام است افزود: نیاز است شهرداری‌ها و بنیاد مسکن نقشه جامع شهر‌ها را ارائه دهند.
رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی استان هم دراین کارگروه گفت: با راه اندازی سامانه ۳۱، در سه سال اخیر ۱۵۰ مورد گزارش مردمی از این طریق دریافت و از تغییر کاربری ۲۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی در استان جلوگیری شد.
تاج الدینی افزود: در این خصوص ۹۷ پرونده تشکیل و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه ۲۰ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز شناسایی شد گفت: در این رابطه به تخریب ۷۶ هزار مترمربع اقدام شد.
رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی استان با اشاره به آغاز طرح کاداستر از سال ۱۳۹۴ افزود: نقشه برداری ۴۰ هزار هکتار به اتمام رسیده است و به ۳۰۰ نفر از کارشناسان برای اجرای این طرح آموزش‌های لازم ارائه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار