فرماندار کهگیلویه در این نشست گفت: متاسفانهرونمایی از پوستر کنگره ملی شهید طیب نسبت به معرفی این شهدا برای نسل جوان کوتاهی شده و همه ما باید برای معرفی شهدا به خصوص شهدای شاخص تلاش‌های زیادی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۹۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
علی پوزش افزود: همه نهاد‌ها باید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به خصوص کنگره ملی شهید طیب همکاری داشته باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه هم با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: کنگره ملی شهید طیب در ۲۶ و ۲۷ آذرماه با حضور مسئولان کشوری، استانی در زادگاه شهید واقع در روستای موگر برگزار می‌شود.
سید کمال‌الدین دولتخواه افزود: از اندیشه شهید طیب به عنوان سفیر گفتمان فرهنگی مقالاتی چاپ و در چهارمین گاه‌نامه بنیاد شهید نشر می‌شود.
کنگره ملی شهید طیب تحت عنوان مسافری از فلوریدا با حضور مهمانان کشوری و استانی در ۲۶ و ۲۷ آذر ماه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
شهید هدایت الله طیب دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه سنت پیترز بورگ ایالت فلوریدای آمریکا در سال ۱۳۳۳ در روستای موگر از توابع بخش لنده استان کهگیلویه و بویراحمد در خانواده‌ای مذهبی متولد شد.
وی با توجه به علاقه‌ای که به وطن و دفاع از آرمان‌های انقلاب داشت تحصیل در کشور آمریکا را رها کرده و عازم جبهه‌های نبرد با دشمن بعثی شد و پس از رشادت‌های زیاد در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهات رسید.
ارسال نظرات