خبرگزاری بسیج: گلریزان بزرگ جوانمردان و عیاران به منظور جمع آوری کمک برای ساخت سرپناه ویژه ایتام استان کرمانشاه در محل زورخانه مقدم شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۱۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ گلریزان بزرگ جوانمردان، همزمان با میلاد مبارک حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) و جشن وحدت با حضور جمعی از ورزشکاران، عیاران و مسئولان در محل زورخانه مقدم شهرستان ری برگزار شد.

پهلوان محمد محمودی گفت: پیش از این هم مراسمی در سطح استان تهران، کرج و برخی شهرستان ها برگزار کرده ایم و قرار است برای برگزاری گلریزان به استان همدان نیز برویم. همچنین کمیته امداد، پایگاه امام رضا(ع)، فرمانداری شهرری و شهرداری منطقه 20 پیشنهادهایی برای برگزاری مراسم گلریزان در شهرری ارائه کرده اند اما اعتقاد داریم اگر کاری قرار است انجام بگیرد، مردمی و خدایی انجام شود چرا که مردم ما یتیم نوازند و با شور و شوق و خود جوش کارها را به بهترین شکل انجام می دهند و در سه هفته گذشته بعد از وقوع زلزله شاهد حضور هنرمندان، ورزشکاران، عیاران و سایر اقشار در صحنه بوده ایم که قدردان مردم مقاوم   استان کرمانشاه و مرزداران کشور که در هشت سال دفاع مقدس برای حراست از کشور از جان و مال خود گذشتند بوده اند.  

پهلوان محمودی که افتخار حضور در چهار المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد، 25 بار سرود جمهوری اسلامی را در جهان به صدا درآورده است و اکنون بالاترین افتخار خود را حمایت و زیر پوشش گرفتن3000 خانوار ایتام و 11 هزار مددجو می داند و می گوید: هیات انصارالحجه ورزشکاران شهرری حامی ایتام و افراد بی سرپرست است که خوراک، پوشاک، لوازم التحریر، عیدانه و سایر مایحتاج آنان را در طول سال تامین می کند.

 او اضافه کرد: بهترین مدال من نوکری بچه یتیم ها است، من هیچ فرزندی ندارم، بیماری هم ندارم که صاحب فرزند نشدم اما صاحب اولاد نشدم تا مهر بچه یتیم ها به خاطر فرزندان خودم هیچوقت از دلم کم نشود. خیلی ها مرا نمی دیدند! در کنار حسین و فرزندان خدا چه تماشایی شدم. آنها که زنگ نمی خواهند خدا زنگی شان کرد.

نویسنده: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات