فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت و عظمت بی‌نظیر ایران اسلامی را به برکت عمل به دستورات قرآنی دانست.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۳۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمدعلی جعفری امشب  در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآن  ویژه خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی اظهار داشت:  امیدواریم به برکت برگزاری جلسات و محافل قرآنی بتوانیم به فرمایشات و مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانیم.
 
وی بیان داشت: قران کتاب و معجزه الهی است و برای همه مسلمانان و متقین کتاب هدایت است.
 
سردار جعفری در ادامه عزت و عظمت بی‌نظیر ایران اسلامی را به برکت عمل به دستورات قرآنی دانست.
 
وی با اشاره به اینکه در بعد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم قران کریم خوب عمل کردیم، بیان داشت: امروز اوج مبارزات جبهه مقاومت اسلامی با دشمنان اسلام است و پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت نتیجه عمل به آیات جهادی و استکبارستیزی قرآن کریم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در عرصه داخلی از جمله اخلاق اجتماعی، معیشت و فرهنگی جامعه موفق نبودیم چرا که در این عرصه به دستورات قرآن عمل نکردیم و امیدواریم با برگزاری این محافل قرانی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی رفع شود.
 
وی   ابراز داشت: داعشی‌ها حافظ قران هستند و قران می‌خواندند ولی همانند منحرفان صدر اسلام مخالف ولایت بودند و به دست همین افراد انحراف در اسلام ایجاد شد.
 
سردار جعفری تاکید کرد: حفظ و قرائت قرآن  لازم است اما مشروط بر آنکه به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم و به آن عمل کنیم.
 
سردار جعفری با  تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید توسط نهادهای حاکمیتی پیاده سازی شود، گفت: مسئولان اجرایی باید همت کنند و در مسیر اجرای فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارند   تا مرحله سوم انقلاب که تشکیل دولت اسلامی است محقق  و پس از ان جامعه اسلامی تشکیل شود.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها