خبرهای داغ:
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر فرزانه انقلاب در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه مراغه با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ اسلامی گفت: مبانی فکری و فرهنگی غرب به واسطه نشر ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا متزلزل شده است.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۳۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مروی  افزود: انقلاب اسلامی و ارزش های آن، فرهنگ غرب را با تقویت معنویت و توجه به مقدسات به چالش کشیده است.
وی ادامه داد: دشمنی های نظام سلطه و غرب با تفکر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ادامه خواهد داشت لیکن برای مقابله با این توطئه ها باید خود را مجهز به علم و تقوا و معنویت کرده و شرایط جامعه را برای آحاد مردم تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه روحانیت وظیفه رصد توطئه های دشمنان را دارد اضافه کرد: اگر امروزه چیزی از آموزه های دینی و ارزش های اسلامی باقی مانده، همه به برکت مجاهدت روحانیون و علما در طول تاریخ است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص لزوم هوشیاری در برابر هجمه های فرهنگی دشمن گفت: دشمن با ایجاد چالش و شبهات در جامعه در صدد بدبین کردن جوانان نسبت به دینی، اعتقادات مذهبی و ایجاد بی تفاوتی در برابر مسائل جامعه و تغییر ارزش ها در نزد مردم است.
وی افزود: امروز شمشیرها غلاف شده و کتاب ها به میدان آمده و هجمه های دشمن در قالب فرهنگ غربی در جامعه در حال گسترش بوده و ایستادگی در برابر این توطئه ها مستلزم هوشیاری آحاد جامعه است.

ارسال نظرات