خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه مراغه با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) آراسته به سجایای نیکوی اخلاقی بود و به همین علت خداوند ایشان را به صفت خلق عظیم توصیف کرده است، بر ضرورت الگوگیری طلاب و روحانیون، از اخلاق و رفتار و منش پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۳۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، گفت: افزود: پیامبر اسلام(ص) شایسته ترین الگوی مسلمانان است و براین اساس خداوند به ما دستور داده که از ایشان اطاعت کنیم و برای دستیابی به رضوان الهی به آموزه های پیامبر عظیم الشان اسلام عمل کنیم.

وی اضافه کرد: مهم ترین عمل نیک و پسندیده ای که در اسلام مطرح است، خوش خلقی با مردم بوده و این صفت مهربانی و محبت یکی از ویژگی های پیامبر اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون که در خیمه گاه حضرت ولی عصر(عج) تحصیل می کنند و مفتخر به لباس روحانیت هستند، باید این صفت را همیشه با خود همراه کرده و با مردم مهربان و با محبت رفتار کنند.

امام جمعه تبریز، فروتنی و تواضع را از دیگر ویژگی های پیامبر اسلام(ص) دانست و عنوان کرد: پیامبر با صفت فخرفروشی مخالفت کرد و تواضع را به جای فخرفروشی قرار دارد، یکی از اهداف رسالت ایشان ریشه کن کردن خودپسندی در جامعه بود.

ارسال نظرات