دیدار ریاست دانشگاه پیام نور و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان مریوان با فرمانده سپاه امروز صبح در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهرستان مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۷۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از مریوان، در این دیدار فرمانده سپاه شهرستان مریوان ضمن عرض خیر مقدم و نبریک به مناسبت ماه ربیع و هقته وحدت روز دانشجو را به تمام دانشجویان شهرستان مریوان تبریک گفت. سرهنگ شکیبا سلیمی، گفت: ارزش علمی کشور و دانشگاه برای ما بسیار مهم است و باید همه مسئولین در جهت ارتقای سطح علمی کشور به دانشگاه و دانشجویان کمک کند.

وی با اشاره به وقایع سال ۱۳۳۲ دانشجویان به دنبال کودتای ۲۸ مرداد و حضور ریچارد نیکسون در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران اعتراض کردند، اما رژیم وابسته به آمریکا دانشجویان را به رگبار بست و به این دلیل مقاومت دانشجویان در مقابل استکبار جهانی ۱۶ آذر به نام روز دانشجو نام گذاری شده که متاسفانه اکنون مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌ها به آن صورتی که انتظار می‌رود برگزار نمی‌شود.

وی افزود: روز ۱۶ آذر یک روز ارزشی برای استقلال کشور است و باید در این روز یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم، اما دشمن بصورت جدی به دنبال استحاله این دستاورد می‌باشد. دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جریان سازی، قومیت گرایی و ... می‌باشند.

فرمانده سپاه مریوان در ادامه جلسه با دانشجویان و اساتید دانشگاه در خصوص مسائل جامعه به بحث و تبادل نظر کردند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات