نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

فاز اول حوزه علمیه میناب تا پایان سال راه اندازی می شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فاز اول حوزه علمیه شهرستان میناب تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۹۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم عمامه گذاری 60 نفر از طلاب استان هرمزگان که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: با حمایت حوزه علمیه کشور و استان فاز اول حوزه علمیه شهرستان میناب راه اندازی می شود.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه امروز مثل سابق کمبود روحانی نداریم، گفت: باید آسیب‌شناسی دقیق انجام شود که چرا یکی از عوامل مهم اینکه بعضی از مردم، پذیرش دین الهی را ندارند به دلیل نبود تعامل مناسب ما با آن‌هاست و باید تجدیدنظر کلی در این مورد انجام شود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی با تأکید بر ضرورت هجرت روحانیون از قم به شهرستان‌ها، افزود: باوجود هزاران طلبه و روحانی در قم، هنوز بعضی از مردم شهرستان‌ها مسائل دینی خود را نمی‌دانند و لازم است، همه ما بیش‌ازپیش تلاش کنیم تا مردم را با معارف و وظایف دینی آشنا کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ا اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در تقویت وحدت در سال‌های اخیر موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: وحدت در کشورمان بی‌نظیر است و مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تأکید داشته و دارند و به لطف وجود مقام معظم رهبری کشورمان در وحدتی مثال‌زدنی به سر می‌برد و باید برای حفظ آن بکوشیم.

 

 
 
ارسال نظرات