سرهنگ یوسفی با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت:سپاه به عنوان رابط و واسط بین مردم و مسئولین در زلزله کرمانشاه عمل کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۰۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسفی مسئول قرارگاه سازندگی شهید عباسی سپاه بیت المقدس افزود:در مدتی که قرارگاه خدمات رسانی سپاه بیت المقدس در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب مستقر بوده و کار اسکان اولیه در چادر و اسکان ثانویه در کانکس‌های ثابت را با مشارکت قرارگاه خاتم آغاز کرده ایم.

وی با بیان این مطلب که تا به حال همه سکو‌ها در ۶ روستای تحت پوشش قرارگاه برای ساخت و نصب کانکس‌های ثابت احداث شده افزود:بالغ بر ۳۰ درصد کانکس‌ها نصب و به مردم تحویل داده شده است که در این ارتباط سپاه بیت المقدس به هر خانوار یک تخت فرش اهدا کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت:در کنار موضوع مربوط به مسکن هم کار‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی به مردم زلزله زده صورت گرفته است.

یوسفی افزود:با توجه به اقدامات فرمانده کل سپاه بیمارانی که دچار بیماری صعب العلاج بودند توسط نیرو‌های سپاه به بیمارستان بقیه الله تهران جهت درمان رایگان اعزام شده اند.

وی با اشاره به ۱۲۰۰ منزل مسکونی بهزیستی افزود: ۲۰ باب از این منازل هم برای ساخت وساز به سپاه بیت المقدس واگذار شده که ساخت آن شروع و در دست اجرا است.

یوسفی در پایان گفت:سپاه به عنوان رابط و واسط بین مردم و مسئولین کرمانشاه عمل کرده است و بر اساس تفاهم نامه‌ها و سلسله مراتب و تدابیر مقام معظم رهبری و ابلاغیه فرمانده کل سپاه به همه سپاه‌های استان‌ها بویژه سپاه بیت المقدس آماده است که در خدمت مردم زلزله زده باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات