خبرهای داغ:
قاضی پور:

ترامپ بداند که قدس، در دست مسلمین و حزب الله می ماند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ بداند که اگر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کند، کذایی است و قبله گاه اول مسلمانان در دست مسلمین و حزب الله می ماند.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۰۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور درباره تصمیم آمریکا درباره وضعیت قدس، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است و امروزه در بیش از ۱۰۰ کشور مراسم روز قدس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند که در ۲۵ سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی وجود نخواهد شد، حال چه برسد به اینکه بخواهند قدس را به عنوان پایتخت اعلام کنند؛ قدس شریف به دست فلسطینیان از اشغال آزاد شده و مورد زیارت مسلمین جهان واقع می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارت اخیر رئیس‌جمهور ترکیه که می‌گوید به رسمیت شناخته شدن قدس شریف به‌عنوان پایتخت اسرائیل، می‌تواند منجر به قطع روابط دیپلماتیک بین آنکارا و تل‌آویو شود، گفت: ترکیه خود در پیدایش داعش نقش مهمی داشت و جزو مثلث قطر، عربستان و ترکیه برای تشکیل این گروه تروریستی بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین مخالفان ترکیه، پ.ک.ک است که در سوریه نیز حضور فعال دارد، دولت آمریکا با حمایت از این گروه های تروریستی به دنبال باجیگری از ترکیه است، این موضوع به سیاست های دوگانه آمریکا و ترکیه مربوط می شود.

قاضی پور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تمامیت ارضی عراق، ترکیه و سوریه را می خواهد و از این کشورها حمایت می کند تا به دست خودشان گروهای تروریستی را سرنگون کنند.

وی به اظهارات ترامپ درباره قدس شریف نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها از روز پیداش رژیم غاصب حامی آن بودند اما تاکنون موفقیتی نداشتند، در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و جنگ سوم از لبنان، حزب الله و غزه شکست خورده اند، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شکست خورده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ترامپ بداند که اگر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کند، کذایی است و قبله گاه اولین مسلمین در مسلمین و حزب الله خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار