وداع با شهید مدافع حرم در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

آئین وداع با پیکر مطهر شهید حاج منصور عباسی در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۲۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور اعضای شورای تأمین استان، سردار فرماندهی و نمایندگی  ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، فرمانده نیروی انتظامی ، خانواده معظم شهداء، یادگاران و پیشکسوتان ایثار وشهادت و نیروهای مسلح، مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج منصور عباسی با انجام تشریفات نظامی در میدان صبحگاه امام رضا علیه السلام ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، 2438شهید استان چهارمحال و بختیاری و 13شهید مدافع حرم این استان، شهادت حاج منصور عباسی در واپسین لحظات نابودی گروه های تکفیری داعش در سوریه را به خانواده معظم شهید و جامعه ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تسلیت گفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با ذکر خاطراتی از شهداء، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را به دلیل حضور در جبهه مبارزه با دشمنانی که با اعتقادات دینی مسلمانان می جنگند، دارای اهمیت بالایی دانست.

گفتنی است: در این مراسم پیام سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت مدافع حرم، حاج منصور عباسی قرائت شد و در پایان پیکر مطهر شهید با ادای احترام نظامی و تشریفات خاص برای تشییع با حضور خیل کثیر عاشقان ایثار وشهادت و مردم ولایتمدار استان،  عازم آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها در شهرکرد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار