خبرهای داغ:
مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۴۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم جشنی وی‍ژه کارکنان و اعضاء موسسه فرهنگی بین الحرمین و به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و بمدت سه روز برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به رحمانیت و مهربانی پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) گفت: یکی از مواردی که در ایام ولادت با سعادت خاتم الانبیاء می‌توان به آن اشاره نمود این است که خداوند پیغمبر را به عنوان مظهر رحمت ستوده است.
وی، با اشاره به اینکه اولین چیزی که خداوند خلق کرده نور پیامبر است، اظهار کرد: قبل از خلقت بشر و تمام کائنات، نور پیامبر وجود داشته است و همه از نور خاتم پیامبران فیض برده اند که همان نور خداست و هیچ موجودی در این هستی نیست که از وجود مبارک ایشان ارتزاق نکند.
این استاد حوزه و دانشگاه، همچنین به غزوه احد و اذیت و آزار پیامبر اشاره کرد و افزود: ایشان کسی است که وقتی در منتهی الیه شکنجه قرار می‌گیرد برای دشمنانش طلب رحمت می‌کند.
دکترمیرباقری، تنها راه نجات بشر که شیعه و اهل تسنن به آن رسیده اند را ادامه دادن راه ائمه اطهار (ع) دانست.
محمد معلم از مفاخر قرآنی دانشگاه و حافظ کل قرآن، نیز در ادامه این جلسه به سوالاتی در خصوص چگونگی کسب مقام‌های ارزشمند قرآنی پاسخ داد.
گفتنی است این مراسم با قرعه کشی اسامی محمد؛ صادق و فاطمه و اهداء جوایز پایان یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها