رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت مبلّغ مدافع حرم «شهیدمنصور عباسی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۴۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در پی شهادت مظلومانه‌ی مبلّغ مدافع حرم شهیدمنصور عباسی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکترسیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با صدور پیامی شهادت این شهید عزیز را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا . (سوره مبارکه احزاب/ آیه 5)

در صف‌آرایی جبهه‌ی حق و باطل چنین مقدر گردیده است که نبرد میان عاشوراییان و یزیدیان در پهنه‌ی تاریخ استمرار یابد. جانباز و شهید والامقام  منصور عباسی که در میدان جهاد علیه زائده‌های تروریست‌های تکفیری به فیض عظمای شهادت نائل آمد یکی از مدافعان رشید حرم از خطه‌ی سلحشور و پرافتخار چهارمحال و بختیاری بود که شهادتش اجر سال‌ها مجاهدت و جانبازی و ایثارگری در جبهه‌های دفاع مقدس شد.

شهادت جانباز و شهید والامقام منصور عباسی را به خانواده‌ی محترم آن بزرگوار تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند متعال برای آن شهید سعید طلب اجر عظیم و مقام قرب الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سیدمهدی خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات