جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران:
خدمت رساني به مردم وظيفه ما است و بايد وظايف خود را درست انجام دهيم و در مواجهه با مردم برخورد مناسب و با اخلاق داشته باشيم.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۶۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در جمع كاركنان انتظامی استان زنجان ، گفت: نيروي انتظامي در سال جاري دو ماموريت بزرگ را با موفقيت به انجام رساند كه يكي از اين ماموريت ها اربعين حسيني بود که با بکارگیری 30 هزار نفر از کارکنان، حدود 2 و نيم ميليون نفر از مردم با امنيت كامل از سه دروازه مرزي به كشور عراق سفر كردند.

سردار اسكندر مومني ماموريت مهم ديگر را تامين امنيت زلزله زدگان در استان كرمانشاه بيان و تصريح كرد : پليس، امنيت لازم را در مناطق زلزله زده برقرار کرد تا ديگر دستگاه هاي امداد رسان در پناه اين امنيت وظايف خود را انجام دهند. تامين امنيت مناطق زلزله زده افتخار بزرگي براي نيروي انتظامي است.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي بيان داشت : گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي به گونه اي است كه مي توان گفت در هر جا اتفاقي رخ دهد به نيروي انتظامي مرتبط خواهد بود لذا همكاران  ما ماموريت هاي سنگين و گسترده اي را بر عهده دارند و اين فرصتي است كه خداوند در اختيار ما قرار داده تا در خدمت مردم باشيم .

سردار مومني با تاكيد بر رعايت اخلاق حسنه با مردم در انجام ماموريت ها گفت : خدمت رساني  به مردم وظيفه ما است و بايد وظايف خود را درست انجام دهيم و در مواجهه با مردم برخورد مناسب و با اخلاق داشته باشيم.

وي با بيان اينكه اخلاق مناسب و حسنه سرمايه اجتماعي را  ايجاد کرده و اعتماد عمومي به پليس را افزايش مي دهد گفت : سرمايه اجتماعي كه پليس در حوزه هاي مختلف امنيتي ، انتظامي كسب كرده ناشي از برخورد مناسب و اخلاق حسنه است كه نشان از توانمندي نيروي انتظامي دارد كه به سرعت مي تواند خود را با شرايط تطبيق دهد .

وي با تاكيد بر خود مراقبتي و مهارت افزايي اظهار داشت : همه ماموريت ها را بايد به بهترين نحو انجام داد که برخورد مناسب سرمايه اجتماعي را توليد مي كند.

سردار مومني با تقدير و تشكر از ارزيابي عملكرد فرماندهي انتظامي استان زنجان تصريح كرد : وضعيت استان زنجان خوب و ميانگين جرايم كاهش پيدا كرده است و بايد با تلاش و  كار جهادي شرايط را بهبود بخشيم .

ارسال نظرات