صبح امروز ۹۲ نفر از دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر بیجار با دو دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۷۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز با بدرقه مسئولان ۹۲ نفر از دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه شهر بیجار با دو دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نام برد.

وی با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور پل ارتباطی بین جوانان و دوران دفاع مقدس است، گفت: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه تعریف می‌کند.

رجب پور خاطر نشان کرد: شهدای در راه جهاد و دفاع از میهن اسلامی خود از بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی جان و مالشان گذشتند و نگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه اردوی راهیان نور فرصت طلایی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ انقلابی اسلامی است، اعلام کرد: دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطقی همچون دهلاویه، اروند کنار، شلمچه، هویزه، محل عملیات‌های فتح‌المبین و والفجر ۸ بازدید کرده و با شهدا و آرمان‌های آنان تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات