خبرهای داغ:
علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: دانشجو باید همواره بر علم و آگاهی خود بیفزاید چرا که تحلیل درست نیازمند افزایش آگاهی و شناخت است و نبود علم، آگاهی و هم‌چنین ضعف در تحلیل می‌تواند سبب نومیدی و روزمرگی در دانشجو شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۸۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

علی‌اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت فرارسیدن ۱۶ اذرماه و روز دانشجو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با دانشجویان در ماه رمضان امسال اظهار کرد: روزمرگی بزرگترین آسیبی است که می‌تواند برای جنبش‌های دانشجویی وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: جنبش‌های دانشجویی مدتی وارد دانشگاه‌ها شد ولی متاسفانه به دلیل ضعف در تحلیل نتوانست خود را به روز کرده و دوام بیاورد.
این کارشناس سست‌شدن و نومیدی را از دیگر عوامل بی‌ثمری جنبش‌های دانشجویی دانست و تبیین کرد: سست شدن و نومیدی از دیگر آسیب‌های حال حاصر در مقابل جنبش‌های دانشجویی که نهادی انقلابی است، می‌باشد.
قبادی تشریح کرد: دانشجو باید همواره بر علم و آگاهی خود بیفزاید چرا که تحلیل درست نیازمند افزایش آگاهی و شناخت است و نبود علم، آگاهی و هم‌چنین ضعف در تحلیل می‌تواند سبب نومیدی و روزمرگی در دانشجو شود.
وی تصریح کرد: بی‌حوصلگی، بی‌انگیزگی و ناامیدی از اصلی‌ترین آفت‌هایی است که می‌تواند جوانان را دچار روزمرگی کند لذا باید نسبت به این موضوع توجه کافی را داشت.
این کارشناس ابراز داشت: داشتن حرکت‌های دانشجویی و انقلابی از سوی دانشجویان، افزایش شناخت و آگاهی و هم‌چنین رفع ضعف‌ها از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
قبادی خاطرنشان کرد: افزایش شناخت و آگاهی دانشجویان، ایجاد امید و آینده‌نگری در میان دانشجویان، نقش اساتید و هیئت‌های علمی در دانشگاه‌ها و هم‌چنین عملکرد مسئولین نقش به‌سزایی را در ایجاد جنبش‌های دانشجویی دارد.
وی در بخش پایانی این گفت‌وگو ضمن اشاره به پیروزی‌هایمان و به ویژه پیروزی در برابر داعش مطرح کرد: این پیروزی‌ها بارقه‌های امید را در دل جوانان روشن کرده و به آن‌ها نشان داد که با ایستادگی و داشتن انگیزه می‌توان به هدف دلخواه خود رسید.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها