رئيس اداره بهداشت امداد و درمان نيروي زميني ارتش و متخصص مغز، اعصاب گفت: تاکنون حدود دو هزار و 200 نفر در بیمارستان صحرایی بخش ايرندگان شهرستان خاش تحت مداوا قرار گرفتند
کد خبر: ۸۹۵۹۰۹۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
امیر سرتیپ دوم بابلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خاش اظهار کرد: تاکنون از رزمایش مردم یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر از مردم محروم این منطقه از خدمات متخصصان به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: متخصصان جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، بیهوشی، عفونی، رادیولوژی، چشم، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اطاق عمل صحرایی حضور دارند و به مردم این منطقه خدمات رسانی می‌کنند.

سرتیپ دوم بابلی گفت: از روز شروع این بیمارستان یک بیمار را که آپسه بسیار شدیدی در ناحیه پیشانی داشت و از درد زیادی رنج می‌برد، مورد عمل جراحی قرار گرفت که پس از چندروز بستری و دریافت آنتی بیوتیک و بهبودی کامل ترخیص خواهد شد.

وی افزود: هدف از برپایی این بیمارستان ارائه خدمات به مردم و ترویج وحدت و همدلی بین آحاد مختلف جامعه است و این پزشکان از تهران به صورت داوطلبانه در این رزمایش و طرح جهادی شرکت کردند.

رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته وحدت و میلاد خجسته پیامبر رحمت و مهربانی در روستای ده رئیس بخش ایرندگان شهرستان خاش به مدت یک هفته از ۱۲ آذر لغایت ۱۷ برپا شده است.

وی گفت: افراد مراجعه کننده از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه هر روز می‌توانند حاضر شوند و در مرکز جامع سلامت ده رئیس بیمارستان پیامبر اعظم زاهدان از خدمات ارائه شده، بهره ببرند.
ارسال نظرات